Loading...
MR-MARTINI 25 Netherlands
Created 23 Nov. 2008
By MR-MARTINI
Kafic.net forum » Strani jezici » Dutch
removed_user 13 Albania
(MR-MARTINI - @ 11 Feb. 2010)
owh jah het sneeuwt laatste tijd heel veel, tjah mijn favorietjes weer (A)

Bij mij was sneeuw ook wel leuk eerste paar dagen, maar nu begint het een beetje langzamerhand te vervelen..vind je niee??
MR-MARTINI 25 Netherlands Author
(removed_user - @ 11 Feb. 2010)

Bij mij was sneeuw ook wel leuk eerste paar dagen, maar nu begint het een beetje langzamerhand te vervelen..vind je niee??

neejn mejuffrouw ik vind het juist zo leuk, voel me lekker in vel als ik buiten bent en witte gedeelte ziet ,
waarom begin je te vervelen voel je niet thuis voor de sneeuw? koude oortje?
removed_user 13 Albania
(MR-MARTINI - @ 12 Feb. 2010)

neejn mejuffrouw ik vind het juist zo leuk, voel me lekker in vel als ik buiten bent en witte gedeelte ziet ,
waarom begin je te vervelen voel je niet thuis voor de sneeuw? koude oortje?

neej, het is ook mooi. daar nie van.
alleen begint het beetje zoals ik al zei, te vervelen. veelste gladheid enz. zorg voor enorme ongelukken..en tjah zoveel nadelen als voordelen.
(removed_user - @ 12 Feb. 2010)

neej, het is ook mooi. daar nie van.
alleen begint het beetje zoals ik al zei, te vervelen. veelste gladheid enz. zorg voor enorme ongelukken..en tjah zoveel nadelen als voordelen.

waarom nemen mensen geen oud gezegende of oude wijsheid van ouderen mensen wees toch voorzichtig het is glad? vaak smoesje maar jah het is waarheid
removed_user 13 Albania

waarom nemen mensen geen oud gezegende of oude wijsheid van ouderen mensen wees toch voorzichtig het is glad? vaak smoesje maar jah het is waarheid

jaah tuurlijk, wie zegt dat ze dat dan wel niet doen? maar niet iedereen heeft winterbanden..enz..

jaah tuurlijk, wie zegt dat ze dat dan wel niet doen? maar niet iedereen heeft winterbanden..enz..

rij liever niet in buurt, want dan als je geen winter banden hebt,
ga je zo zo skeein dan zie ik bosna angel skeein met haar auto over kruis punt
removed_user 13 Albania

rij liever niet in buurt, want dan als je geen winter banden hebt,
ga je zo zo skeein dan zie ik bosna angel skeein met haar auto over kruis punt

lool..neej, zover zal t niet komen..hehe

lool..neej, zover zal t niet komen..hehe

ik dacht al, want er was rooie suzuki swift splinter nieuwe wagen,
die vrouw moet echt gek zijn geen winterbanden om,
okej ik rij door de kruispunt er glijd rode auto voor mijn wagen voor,
ik schrok niet maar keek verbaast hoe die auto kon glijden ik dacht zal toyota zijn die met rem problemen hebben,
ik dacht al gelijk wie is hier nou gek vrouwen of ik? of is het iedereen gek geworden getresst door sneeuw?
removed_user 13 Albania

ik dacht al, want er was rooie suzuki swift splinter nieuwe wagen,
die vrouw moet echt gek zijn geen winterbanden om,
okej ik rij door de kruispunt er glijd rode auto voor mijn wagen voor,
ik schrok niet maar keek verbaast hoe die auto kon glijden ik dacht zal toyota zijn die met rem problemen hebben,
ik dacht al gelijk wie is hier nou gek vrouwen of ik? of is het iedereen gek geworden getresst door sneeuw?

wat hebben "vrouwen" met dat te maken, het had iedereen wel kunnen overkomen. En kdenk dat geen van beide gek is, want gekke rijden niet!

wat hebben "vrouwen" met dat te maken, het had iedereen wel kunnen overkomen. En kdenk dat geen van beide gek is, want gekke rijden niet!

ze laten toch altijd aan mannen over of ze goeie winter banden hebben, sommige zijn eigenwijs , er rijden wel gekke volgens mij zijn dat taxi chauffeurs
removed_user 13 Albania
(MR-MARTINI - @ 13 Feb. 2010)

ze laten toch altijd aan mannen over of ze goeie winter banden hebben, sommige zijn eigenwijs , er rijden wel gekke volgens mij zijn dat taxi chauffeurs

Nou aangezien Nederland en het weer hier, moet ik zegge dat het voor het eerst echt zo sneeuwt, maar dan ook continue. En ja dan let je niet op of je wel of niet winterbanden hebt, omdat je weet dat ze niet altijd zo noodzakelijk zijn.
(removed_user - @ 13 Feb. 2010)

Nou aangezien Nederland en het weer hier, moet ik zegge dat het voor het eerst echt zo sneeuwt, maar dan ook continue. En ja dan let je niet op of je wel of niet winterbanden hebt, omdat je weet dat ze niet altijd zo noodzakelijk zijn.

heb je idd gelijk dat echt voor eerst zoveel sneeuwt,
tjah mensen moeten altijd opletten zeker als ze auto aan het onderhouden zijn,
alles in checklist op zetten denk dat volgendjaar misschien iets meer gaan sneeuwen ,
removed_user 13 Albania
Heb het nu wel gehad. Doe mij maar weer de zomer.
removed_user 13 Albania
Sneeuw is heel mooi maar spijtig genoeg zie je niet veel sneeuw in belgië, en als er sneeuw valt, is het na een dag of twee alweer weg.
Di-Sultan 30 Netherlands Karma: 659
no sneeuw, geef me strand zee zon en gajbu bier en dat is romantika
T_u_Z_L_a_K 28 Netherlands Karma: 646
Man ik heb het gehaad me die sneeuw
Di-Sultan 30 Netherlands Karma: 659
ja toch niet dan hehe
wat is zo erg aan de sneeuw jongens? waar maken jullie zo zorgen om ehehe
iedereen voorbereid met sneeuw :|
Aphrodite 25 Netherlands Karma: 521
gelukkig is de sneeuw weer weg