| | (removed_user - @ 04 Jan. 2008) Hvem er de mennesker? Og hvad er det for et koncert? haha kender du ikke mile kitic og donna ares??? det er en 'bosnisk' koncert |
| | kender dem ikke, har ingen fornemmelser hvem hvad og hvor, i BIH, i det mini samfund som findes i DK etc. |
| | vel den konserten er jo i gøtebog også.. litt nermere for oss pingviner å dra til sverige da.. hahahahah |
| | (removed_user - @ 05 Jan. 2008) Ja selvfølgelig . Når det handler om Mile så kommer jeg ma za tebe sam i znala da ces ici |
| | (removed_user - @ 05 Jan. 2008) Ja selvfølgelig . Når det handler om Mile så kommer jeg ups jeg kom til at skrive på bosnisk |
| | (removed_user - @ 05 Jan. 2008) ma za tebe sam i znala da ces ici Jeg ved det ikke endnu , men det bliver nok med Anela og de andre altså Almina , Azra .. Hvem skal du da med ?? |
| | (removed_user - @ 06 Jan. 2008) Jeg ved det ikke endnu , men det bliver nok med Anela og de andre altså Almina , Azra .. Hvem skal du da med ?? aha okay. ko vozi? jeg skal med amela |
| (removed_user - @ 05 Jan. 2008) Ja selvfølgelig . Når det handler om Mile så kommer jeg "Selvfølgelig" skal du med når HAN kommer. |
| | (Hajric_ - @ 07 Jan. 2008) "Selvfølgelig" skal du med når HAN kommer. haha er man jaloux fordi ens kæreste elsker mile |
| | (removed_user - @ 07 Jan. 2008) Tror at jeg skal med jaa, det blir sq mega fedt |
Loading...